1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 9 augustus 2017

real mail

Ik hou van echte post.
I love real mail.
Ik hou van het proces van echte post maken.
Materiaal hergebruiken, originele kadootjes bedenken die weinig wegen, blij-makers verzinnen.

I like the process of making real mail.
Reusing materials, come up with original lightweight gifts and stuff that gladdens someone.

Theezakjes in originele smaken en mooie verpakkingen zijn ideaal om mee te sturen met echte post.
En ze zijn ook nog eens licht in gewicht. De stempels gebruikte ik eerder, kijk maar eens hier.

Tea bags in original flavors and beautiful packaging are ideal to send with real post.
And they are light in weight. The stamps I used before, just look here.

Deze keer gebruik ik zelfgemaakte enveloppen, kaarten van mij hand, een op de ontvanger gekozen kaart,
mooie paperclips en persoonlijke briefjes op dit papier. Met een gewicht van 20 gram is ÃŠÃŠn postzegel voldoende.

Meer snail mail DIY's vind je hier:
wrap a tea bag

"To send a letter is a good way to go somewhere without moving anything but your heart."
Phyllis Theroux (schrijfster/writer)

23 opmerkingen:

  1. Hihi, en het zijn echte blijmakers, die postpakketjes van jou!! Dankjewel xxx
    (En wat een mooie spreuk van Phyllis Theroux!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die spreuk past goed bij mij (en bij jou ook, denk ik).
      Zo leuk, om je blij te maken met post!

      Verwijderen
  2. Je maakt er ontzettend werk van. De ontvangers "vallen met hun gat in de boter" zeggen wij hier! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij kennen die uitdrukking ook en gebruiken ook wel kont i.p.v. gat.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Vandaag gaat er post voor jou op de bus :-)

      Verwijderen
    2. En die heb ik ontvangen, wat een fijn pakketje. Heb nog niet heel veel tijd gehad om ervan te genieten, maar heb wel al snel even gekeken natuurlijk. Dank je wel lieve Ageeth en die afspraak gaat er komen, maakt niet uit wanneer. Neem alle tijd voor jezelf die je nodig hebt.

      Verwijderen
    3. Fijn om te weten dat het goed is aangekomen :-)

      Verwijderen
  4. Zoals altijd maak je weer iets bijzonders van 😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maak het in etappes en binnenkort krijg jij echte post!

      Verwijderen
  5. Wat was dat een leuk begin van mijn vakantie! Dank je wel lieverd echt een opstekertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om al je creativiteit weer vaker voorbij te zien komen. Je doet weer heel wat postbodes, brievenbussen en ontvangers glimlachen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij komt ook aan de beurt! Ik ben mijn aandacht aan het verdelen v.w.b. ontspanning (creatief zijn) en inspanning (de praktijkopdrachten van de opleiding verwerken in een blog).

      Verwijderen
  7. En ik was een van de gelukkige ontvangers ;-) Dank je wel voor de moeite die je doet om ons te laten genieten van iets moois!Niets leuker dan echte post x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Post maken en krijgen blijft leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent weer goed bezig geweest. Ziet er weer prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo leuk om te zien dat jij vanaf jullie vakantie-adres echte post verstuurd (in zo'n prachtige gele brievenbus)! Ook jij krijgt echte post.

      Verwijderen
  10. Een cadeautje! Dat was het!!! En zo mooi getimed....soms moet het zo zijn!!
    Ik heb de post wel eerst een tijdje laten drogen.....zelden zo'n natte enveloppe in de bus gevonden...

    BeantwoordenVerwijderen